Digital Post
Offentlige myndigheder sender Digital Post til dig, medmindre du er blevet fritaget.
Når du kommunikerer skriftligt med Dragør Kommune, bør det altid være med sikker Digital Post. På den måde er du sikker på, at alle personoplysninger mellem dig og os bliver håndteret fortroligt og i overensstemmelse med reglerne i databeskyttelsesloven. Det kan for eksempel være dit cpr-nummer eller andre følsomme personoplysninger.
Som borger skal du bruge NemId - Bestil NemId. Som virksomhed skal du bruge digital post via virk.dk. Læs mere her.
Herunder har vi lavet en oversigt over alle vores sikre digitale postkasser, som du skal skrive til, når du henvender dig til os som borger eller virksomhed.
Selvbetjening
Borgercentret
Åbningstider
Mandag - tirsdag: 10:00 - 14:00
Onsdag: Lukket
Torsdag: 10:00 - 16:30 (ekspedition slutter kl. 17)
Fredag: 10:00 - 13:00
Telefon: 32 89 01 00
Du kan også sende en mail til Borgercentret
OBS! Når du sender en mail til os, bliver du bedt om at bruge din NemID. På den måde bliver mailen sikker, og du kan skrive dine personlige oplysninger som fx dit cpr.nr.